پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

شب چله!

                                  

یلدایعنی یادمان باشدکه زندگی آنقدرکوتاه است که یک دقیقه بیشترباهم بودن رابایدجشن گرفت.

سرماوسفر

4شنبه صبح رفتم وجمعه صبح یعنی دیروزبرگشتم.خیلی سردبودخیلی صدرحمت به تهران اونجاسرماش یه مدل بدیه تامغزاستخونت یخ می کنه .ولی من بایدمی رفتم ،نامزدی یکی ازدوست های صمیمی ورفیق گرمابه وگلستانم بود. شوهرش پسرخوبی بودولی خوب بااون چیزی که توی ذهن من بودهم جشنشون فرق داشت هم خانواده شوهرش.یه جورایی همه چیزقاطی پاطی بود!.خلاصه هرچی بودگذشت وانصافاهم بدنگذشت.منم به خاطرپیروی ازاین جمله ی قصاراگه هوسه یه دفعه بسه یه بارفقط رقصیدم!تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پی نوشت1:ولی هنوزم باورم نمیشه دوستم عروس شده اوضاع خیلی داره خطرناک میشه توجمع دوستام فقط من دارم مجردمیمونم ! 

پی نوشت2:واسه تولدچندتاچیزگوگولی گرفتم 1تی شرت 1بلوزکاموایی سبزخوشرنگ 2تاشال جینگیله مستون یکی یاسی یکی سبزبامنگوله های پشمالویک عددتراول 50 تومنی ویه کم خورده ریزدیگه دست همه شون دردنکنه جبران کنم!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پی نوشت3:پسرخاله شوهردوستم مشکوک میزدها!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پی نوشت4:خدایااگه میدونی که حتمامیدونی این قضیه به نتیجه نمی رسه خواهش می کنم فکرشوازسرم خارج کن.خدایاخودت خوب می دونی کدوم قضیه رومیگم پس لطفاخودت روبه اون راه نزن!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comاین هم به مناسبت سردشدن هواوبارش اولین برف امسال!

خداحافظ=سلام

24سالگی خداحافظ. 

باهمه ی خوبی هاوبدیهات تموم شدی ورفتی!فکرش روکه می کنم میبینم بیشتراتفاق های مهم زندگیم وقتی ماباهم بودیم برام افتاده.قبولی دانشگاه ،سرکاررقتن،فارغ التحصیل شدن،گواهینامه گرفتن،شنایادگرفتن،پیداکردن بهترین وهمیشگی ترین دوستام وکلی کارهای ریزودرشت دیگه ای که اولین بارباتوانجامشون دادم.اگه قدرتونفهمیدم منوببخش اگه بهت اهمیت ندادم وکارهایی کردم که مناسب تونبوده بازم منوببخش.دیگه تاآخرعمرم نه تومنومیبینی نه من تورو.پس خداحافظ برای همیشه.24سالگی عزیزمن خداحافظ.قول میدم هیچ وقت فراموشت نکنم!

 

 ۲۵سالگی سلام . 

اصلاتورونمی شناسم .نمی دونم رابطه ام باهات قراره چطوری پیش بره امامی دونم قراره باتوبزرگ بشم قراره باتوبقیه تصمیمات مهم زندگیم روبگیرم قراره باتوکارهایی که تاالان برای انجامشون تنبلی وبی حوصلگی کردم انجام بدم.قراره کم لطفی هاوبی توجهی هام به 24سالگی رو بامهم دونستن توجبران کنم.قراره بچه بهتری برای بابا ومامان  بنده بهتری واسه اون بالاسری وآدم بهتری برای آدم های دوروبرم باشم ودریک کلمه کلاازاین چیزی که هستم بهترباشم.

خیلی چیزهاتاالان توی زندگی یادگرفتم که یکیشون به نظرم  ازهمه مهم تروباارزش تره  واون اینکه اگه  یه چیزی روبخوای ازاون که بایدبخوای، اََگه بخوادبهت بده اونقدرظریف وآروم وقشنگ این کارروانجام میده که به قول معروف آب تودلت تکون  نمی خوره.درموردمن که حداقل این طوری بوده تاالان.

 پس خدای  من توروزتولدم ازت می خوام مثل همیشه گوشه چشمی بهم داشته باشی  ومنوبااین همه فکروکارنکرده تنها نذاری.نمی خوام 180درجه تغییرکنم نسبت به اون چیزی که هستم فقط می خوامحداقل به اون چیزی که دوست دارم باشم نزدیک تربشم.پس اوستاکریم ازمن حرکت ازتوبرکت،قبوله!؟