پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

خداحافظ=سلام

24سالگی خداحافظ. 

باهمه ی خوبی هاوبدیهات تموم شدی ورفتی!فکرش روکه می کنم میبینم بیشتراتفاق های مهم زندگیم وقتی ماباهم بودیم برام افتاده.قبولی دانشگاه ،سرکاررقتن،فارغ التحصیل شدن،گواهینامه گرفتن،شنایادگرفتن،پیداکردن بهترین وهمیشگی ترین دوستام وکلی کارهای ریزودرشت دیگه ای که اولین بارباتوانجامشون دادم.اگه قدرتونفهمیدم منوببخش اگه بهت اهمیت ندادم وکارهایی کردم که مناسب تونبوده بازم منوببخش.دیگه تاآخرعمرم نه تومنومیبینی نه من تورو.پس خداحافظ برای همیشه.24سالگی عزیزمن خداحافظ.قول میدم هیچ وقت فراموشت نکنم!

 

 ۲۵سالگی سلام . 

اصلاتورونمی شناسم .نمی دونم رابطه ام باهات قراره چطوری پیش بره امامی دونم قراره باتوبزرگ بشم قراره باتوبقیه تصمیمات مهم زندگیم روبگیرم قراره باتوکارهایی که تاالان برای انجامشون تنبلی وبی حوصلگی کردم انجام بدم.قراره کم لطفی هاوبی توجهی هام به 24سالگی رو بامهم دونستن توجبران کنم.قراره بچه بهتری برای بابا ومامان  بنده بهتری واسه اون بالاسری وآدم بهتری برای آدم های دوروبرم باشم ودریک کلمه کلاازاین چیزی که هستم بهترباشم.

خیلی چیزهاتاالان توی زندگی یادگرفتم که یکیشون به نظرم  ازهمه مهم تروباارزش تره  واون اینکه اگه  یه چیزی روبخوای ازاون که بایدبخوای، اََگه بخوادبهت بده اونقدرظریف وآروم وقشنگ این کارروانجام میده که به قول معروف آب تودلت تکون  نمی خوره.درموردمن که حداقل این طوری بوده تاالان.

 پس خدای  من توروزتولدم ازت می خوام مثل همیشه گوشه چشمی بهم داشته باشی  ومنوبااین همه فکروکارنکرده تنها نذاری.نمی خوام 180درجه تغییرکنم نسبت به اون چیزی که هستم فقط می خوامحداقل به اون چیزی که دوست دارم باشم نزدیک تربشم.پس اوستاکریم ازمن حرکت ازتوبرکت،قبوله!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:38 http://www.daylight.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوشگلی داری به وبلاگم سر بزن خوشحال می شم.

مرسی حتمالیلاخانم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:54 http://no-1.blogsky.com

تولدتون مبااااااااااااااااااارک !!! :)

مررررررررررررررسی!

حامی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:28 http://sookoot.blogsky.com

سلام
نوشته هات خیلی خوب و زیبا هستند امیدوارم که ۲۵سالگی یار خوبی مثل ۲۴ باشه برات
لینک بلاگت رو گذشتم تا خیلی های دیگه هم از نوشته های خوبت استفاده کنند
موفق باشی دوستم

سلام مرسی دوست عزیزوجدید
شادباشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24 http://harjmarj.blogsky.com

آخ جون تولد :))))
تولدتون مبارک ...
به قول یکی از دوستان : شاد و شاد زی :)

سلام مررررسی!

اجادسا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 http://ajadesa.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه اومدی تولدم و تبریک گفتی نوشتتم جالب بود آپ جدید دارم یه سر بزن

خواهش میکنم.خدمت می رسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد