پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

سرماوسفر

4شنبه صبح رفتم وجمعه صبح یعنی دیروزبرگشتم.خیلی سردبودخیلی صدرحمت به تهران اونجاسرماش یه مدل بدیه تامغزاستخونت یخ می کنه .ولی من بایدمی رفتم ،نامزدی یکی ازدوست های صمیمی ورفیق گرمابه وگلستانم بود. شوهرش پسرخوبی بودولی خوب بااون چیزی که توی ذهن من بودهم جشنشون فرق داشت هم خانواده شوهرش.یه جورایی همه چیزقاطی پاطی بود!.خلاصه هرچی بودگذشت وانصافاهم بدنگذشت.منم به خاطرپیروی ازاین جمله ی قصاراگه هوسه یه دفعه بسه یه بارفقط رقصیدم!تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پی نوشت1:ولی هنوزم باورم نمیشه دوستم عروس شده اوضاع خیلی داره خطرناک میشه توجمع دوستام فقط من دارم مجردمیمونم ! 

پی نوشت2:واسه تولدچندتاچیزگوگولی گرفتم 1تی شرت 1بلوزکاموایی سبزخوشرنگ 2تاشال جینگیله مستون یکی یاسی یکی سبزبامنگوله های پشمالویک عددتراول 50 تومنی ویه کم خورده ریزدیگه دست همه شون دردنکنه جبران کنم!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پی نوشت3:پسرخاله شوهردوستم مشکوک میزدها!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پی نوشت4:خدایااگه میدونی که حتمامیدونی این قضیه به نتیجه نمی رسه خواهش می کنم فکرشوازسرم خارج کن.خدایاخودت خوب می دونی کدوم قضیه رومیگم پس لطفاخودت روبه اون راه نزن!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comاین هم به مناسبت سردشدن هواوبارش اولین برف امسال!

نظرات 1 + ارسال نظر
حامی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 http://sookoot.blogsky.com

سلام
خدا همه چیزو خوب می دونه ولی ما از خدا هیچ وقت مصلحت رو نمی خواییم در واقع همون چیزی رو می خوایم که خودمون دوست داریم و اگه اون اتفاق نیوفته کلی نق می زنیم با خدا که آخه چرا نشد و ....
ممکنه که انجام نشدن اون کار کلی به نفع ما باشه ولی بازم ....
امیدوارم که بهترین ها برات باشه و همیشه از ته دل توکل به خدا کنی که اون برای بنده هاش بسه
موفق باشی دوستم

سلام
اتفاقامن همیشه ازخداصلاحم روخواستم این دفعه هم ازش خواستم اگه این اتفاق به صلاحم نیست برام نیفتاده به علاوه اینکه فکرش روهم ازسرم بیرون کنه.من هیجوقت چیزی روبه زورازخدانخواستم چون چیزی روکه به زوربگیری زودازدست میدی.
توهم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد