پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

اکتشافات

چیزهای کوچیک وجزئی همیشه منوبیشترازخبرهاواتفاقات بزرگ خوشحال می کنه چون به نظرمن رابطه ی عکس بین کوچیکی یه اتفاق خوب باعمرشادی ناشی ازاون خبرهست.بعنی هرچی اون اتفاق کوچیک ترتعدادوقتهایی که اون لبخندگوشه ی لب که بعضی وقتهایواشکی هم هستش بیشتر! 

اتفاق اگه بزرگ باشه ذهن آدم روبا عواقبش درگیرمیکنه واون احساس لذت روبافکروخیال به هم می ریزه. 

امروزصبح داشتم توی کیفم دنبال کلیدفایلم می گشتم همه ۷تاجیب رویک بارگشتم ولی پیداش نکردم باردوم که دستم توی جیب پشتش بوددیدم دستم رفت توی یه سوراخ!همین جابودکه یکی ازکشفهای مهم زندگیم روکردم وفهمیدم اون جیب کیفم سوراخ شده ویه سری ازوسایلم که به طورمشکوکی گم میشدن ومن واقعاازپیداکردنشون مستاصل شده بودم درون اون سوراخ کذایی هستن من جمله یکی ازساعتهام کلیدم چندتاسکه ۵۰تومنی ونرم کننده لبم ویه خودکارجبنگولی.  

پس بااین حساب من الان خیلی خوشحالم. 

پی نوشت:چرابانک ملت؟؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدین یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 http://gomrietalaye.persianblog.ir

سلام نسیم جان خوبی تو؟
خب تبریک می گم به جامعه ی جهانی
مخصوصا به جامعه ی زنان
بالاخص
حزبهای حمایت از زنان نابغه رو
خب باید این کشف تو ثبت بشه عزیزم
من
من خب
از طرف تمام مردهایی که زنانشان کارمندن و شاغل به شما تبریک میگم
واقعا خوشحالم عزیزم
.
.
.
رویاهایت را فرو مگذار
که بی آنان زندگی را امیدی نیست
وبی امید ،زندگی را آهنگی نباشد
ازروزهایت شتابان گذرمکن
که در التهاب این شتاب
نه تنها نقطه ای سرآغاز خویش
که حتی سرمنزل مقصودرا گم کنی.

اجادسا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:38 http://ajadesa.blogsky.com

سلام نسیم جان خوبی من آپم یه سر بزن

حامی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:01 http://sookoot.danagig.ir/

سلام
منم شخصا به جامعه بانوان تبریک می گم
بالاخص شما ...
موفق باشی

آیدین یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:26 http://gomrietalaye.persianblog.ir

بی تودرتنهایی بزرگ خویش
آشیان می کنم
باسینه ای پراز فریاد وآه
می دانم
دراین گذرعمرم
صدهاخزان نوشیده ام
غریب
مثل نفس های گون درکویر
بی تو
درتنها ئیش آشیان می کند
تو
که با رقص ثانیه گرد شمع می گردی
وچشمانت گواهی تلاطم دریای
غروبت را برایم یاد آوری می کند
ومن درغربت ودور ازتو
با سینه ای پرازفریاد وآه.
.
.
.
کجای تو ؟
معلومه اصلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد