پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

تنهایی

          

         چقدر روح محتاج فرصتهاییست که در آن هیچکس نباشد .

 

                                                                             دکترشریعتی

اتاق رییس

دیروزآقای رییس بزرگ من وهمکارم خانم ف که البته دیگه الان همکارنیستیم تقریبا صداکردتواتاقش. 

گفتیم ببین دوباره چی شده که این کسی روتواتاقش خواسته چون خیلی هارفتن تواین اتاقشون مساوی شده بادیگه برنگشتن به پشت میزخودشون! 

خلاصه رفتیم ونشستیم وایشان شروع کردن به سخنرانی درباب اینکه شماکارمندهای خوبی هستیدوکسی ازتون تاحالا چیزی نگفته وسرتون به کارخودتونه ومهمتراینکه باهم دوستیدوازاین حرفها.خلاصه ماهم کلی کیفورشدیم وخداراشکربه پشت میزخودمان برگشتیم.

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

لطفا!

خواهش میکنم دست ازسرمن بردارمنوفراموش کن هرچقدرفکرمیکنم میبینم نمی تونم به غیرازاون رابطه ی فامیلی که درحال حاضرباهم داریم احساس یارابطه ی دیگه ای باتویانسبت به توداشته  باشم که البته اینوقبلا بهت گفتم وصدالبته که چقدرازاین جمله ی مسخره بدم میاد.اصلاهرجوروهرمدلی که به قضیه نگاه میکنم بیشتربه این نتیجه می رسم که نمی تونم جایی توی دلم برات بازکنم.من ازبیشترگذشته ی توباخبرم ازرفتارت تودانشگاهتون ازدوست دخترهایی که داشتی از...اصلاولش کن اینابرام اهمیتی نداره چون من نمیخوام کلابه توفکرکنم.

ازاس ام اس دیشبت هم خیلی ممنون ولی ...ولی دیگه نه برام  smsبفرست نه دیگه توی ذهنت برای باهم بودنمون نقشه بکش ونه دیگه درمورد اینکه اگه به من نرسی به قول خودت یه بلایی سرخودت میاری فکرهای احمقانه بکن.ولطفا احساساتتونسبت به من درون خودت خفه کن وچهارروزدیگه که شرایطت برای ازدواج مهیاشدعلنیش نکن چون این کارتوجواب ردمن واخلاق گندمامانت مطمئنا تاثیربدی توی فامیل داره.

ازت ممنون که منودوست داری ولی متاسفم که من نمی تونم ونمی خوام که مثل توباشم.

بی احساس بودن نسبت به یه نفرخیلی بهترازمتنفربودن از اون هست.منوازخودت متنفرنکن.