پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

دیشب درحین تماشای یوزارسیف یک ویروس ازخدابی خبرغافلگیرم کردوتاارسال این گزارش نبردماهمچنان ادامه دارد.به نظرم تاشب مرافیتیله پیچ خواهدکردچون به سردردوگلودردصبح ابریزش مماخ وگوش دردوبدن دردویخ کردن بدن هم اضافه شده است. چراساعت۴:۳۰نمیشه؟

آقای رییس من فردانمیام سرکار.البته بااجازه شما!

نظرات 1 + ارسال نظر
Romina سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:23 http://www.black-love.blogsky.com

سلام
بازم مزاحم همیشگی
ولی ایندفعه اومدم که به عرضتون برسونم من دارم در یک وبلاگ دیگه هم همکاری میکنم
یعنی چند تا دوست یا بهتره بگم همکار پیدا کردم که دارم باهاشون همکاری میکنم
توی اون وبلاگ به آدرس
http://7ename.blogfa.com/
فقط از مطالب روانشناسی کمک گرفتم وبرای شما عزیز گذاشتم تا اگه دوست داشتی بری بخونی.
اگه دوست داشتی بیا خوشحالمون میکنی

سلا خواهش میکنم عزیزم حتمامیام
منزل نومبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد