پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

من ازبی برنامگی متنفرم!

ازبی برنامه گی متنفرم.اگه دست خودم بودزمان ومکان مرگم روهم ازقبل برنامه ریزی میکردم.دوست ندارم اگه قراره کاری انجام بدم بدون برنامه ریزی وبه قول معروف ازروی معده باشه. 

مثلااگه قراره دوستم منوشام دعوت کنه رستوران بهم بگه فلان ساعت فلان جامیبینمت نه اینکه بگه مثلاساعت۶ جلوی فلان جاهموببینیم بعدش تصمیم بگیریم کجابریم چون  من جایی روسراغ ندارم(پس عمه ی من هست که ۶روزهفته باجناب دوست پسرمحترمش تویکی ازهمین جاهاقرارمراردارن)این دفعه هم نمی خواستم توی ذوقش بزنم چون به خاطر اولین حقوقش داشت به ماسورمیداد.ولی خداییش دفعه دیگه ملاحظه نمی کنم هرکی می خوادباشه.خداروشکرچیزی که تواین شهربی دروپیکرفراوونه کافی شاپ وفست فوده تازه مسئله هم که خوردن نیست اصل دیدن هم وگپ زدنه حالامثلااگه اون منویه کله پاچه ای هم می بردمن اعتراض میکردم؟آخرش هم من گفتم کجابریم چه جوری بریم چی بخوریم کی برگردیم چه جوری برگردیم!ازمامان بودن خسته شدم!! 

پی ن خبری:بابادیشب رفت سفرتایکشنبه. 

پی ن اعتراضی:چقدرپالتوهاامسال زشتن شایدم جایی که من رفتم زشت بودن! 

پی نوشت دعایی:خدایاازت نمی خوام که به من دردورنج وسختی ندی ازت صبروتحمل وطاقت مقابل سختی هارومیخوام. 

پی نوشت خواهرشوهری:من اصلااون سرویس یاقوت قرمزرو که شیواانتخاب کردرودوست ندارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهر شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 http://Doayam.blogsky.com

سلام! نوشت هایتان جالب است ...

برای شما دعای خیر و برکت دارم!


عید قربان بر شما مبارک باشد!

سلام برای شماهم آرزوی خیروخوشی دارم.

رضا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 http://salamkhodahafezi.blogfa.com/

سلام. مرسی از حضورتون.اجازه هست لینکتون کنم؟

سلام خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد