پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

نمیذارم!

نمی ذارم امروزم رو باکارات وحرکاتت خراب کنی!می خوام امروزم بادیروزم فرق داشته باشم .می خوام امروزکلا برام یه جوردیگه باشه .پس خواهش میکنم اینقدرمنوآتیشی نکن.این تقریبا یک هفته ای روهم که قراره باهم کارکنیم بذارخاطره ی خوبی ازهم داشته باشیم. 

نمی ذارم انرژی های منفی که ازصبح تاحالا داری به طرف همه پرتابشون میکنی به من بخوره ازهمشون جاخالی میدم. 

نمی ذارم این یه هفته ای که اینجاهستم بهم بدبگذره ازامروزبایدکارهاموجمع وجورکنم.مثل کسی که می خواداسباب کشی کنه وبره کوچه پشتی. 

نمی ذارم این افکارپوچ وابلهانه رابطه منوباخدای خودم به هم بزنه تازه دارم باتمام وجودتوی زندگیم احساسش میکنم.تازه دارم بهش مثل نفس احتیاج پیدامیکنم. خدایابه خودت قسم نمی ذارم.

نمی ذارم این تنبلی که چندوقته وبالم شده ادامه پیداکنه وکش بیاد.مثل سوسک زیردمپاییم لهش میکنموالبته حواسم هست که دمپاییم نیکتانباشه! 

نمی ذارم احساسم نسبت به آدمهای اطرافم بدباشه .میخوام همه رودوست داشته باشم .هرچندتاالان برای هیچ کسی بدنخواستم توی زندگیم وبه احدی حسادت نکردم. 

نمیذارم چون فقط خودم مسئول کارهام هستم نمیذارم چون به اندازه کافی بزرگ شدم که برای زندگیم خودم برنامه ریزی کنم.نمی ذارم چون دلم نمی خوادزندگیم همین طوری راکدبمونه .دلم میخوادخودم بتونم عوضش کنم. 

پس پیش به سوی روزهایی که حداقل به نصف اون چیزایی که الان توی ذهنمه رسیدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 http://faranak-kamandloo@blogsky.com

گفتی نمی ذارم اما نگفتی چطوری ، من هم استفاده ببرم .

هرجوری که بشه هرطوری که پیش بیاد .بستگی به موقعیت وشرایط داره فقط بایدخودت باشی وبخوای که شرایطت روبه جهت مثبت تری هدایت کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد