پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

بیکاری!

امروزرسماشرکت تعطیله؛همه هستن ولی رسمابیکارن ومشغول گل گفتن وگل شنیدن منم ازفرصت استفاده کردم وآمدم اینجا!

دوتامتن نوشته بودم خونه که بیارم شرکت  کپی کنم واسه پست امروزم که متاسفانه تاالان نتونستم بازشون کنم.تاظهرببینم چی میشه.اگه آقای  مسئول سایت شرکت تشریف بیارن شایدیه فرجی بشه که البته فکرنمیکنم که بیان!

نیمه شعبان مبارکخدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرکز دانلود ایرانیان شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 http://www.matinpardaz.com

سلام دوست عزیز! حضور در دنیای مجازی لذت بخشه، مگه نه؟

با ما به مرکز دانلود ایرانیان بیایید! عکس، ویدئو، موسیقی، نرم افزار، باز و برنامه موبایل، کتاب و مقاله، جوک و پیامک، بازی و سرگرمی و امکانات مفید دیگر از جمله بخش‌های موجود در سایت متین پرداز است. امکان درج لینک و تبادل لینک نیز فراهم است...مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم.

آیدا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 http://sofiya.blogsky.com/

سلاااااااام خوبیییییییییی؟
منم امروز تو اداره بیکار بیکارم همه بیکارن حوشلم شر رفته:(
منم مثل توگفتم بیام وبلاگمو آپ کنم که حال آپم نداشتم اومدم وبلاگهای شما عزیزان رو بخونم نسیم به وبلاگ منم یه سری بزن خوشحال میشم . بازم بهت سر میزنم همیشه آپ کن اوکی راستی نیمه شعبان شما هم مبارک خوش بگذره
فعلا...

سلام آیداجون.
خوشحالم ازآشناییت حتمامیام سرمیزنم بهت
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد