پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

مامان بابا ببخشید!

هنوزتاجنگ وجدال هورمونهام که دوهفته ای مونده یعنی تاهمون سندرم کذایی ماهانه پس چراچندروزی هست که دارم پاچه همه رومیگیرم ومثل دیوونه هاشدم؟

خودم میدونم .خوب هم میدونم که این پدرومادری که الان دارم براشون نازمیکنم ومثل آدمهای بی شعورباهاشون رفتارمیکنم همیشه که پیشم نیستندتامن بتونم این رفتارهای بچگانه روجبران کنم وازدلشون دربیارم .خودم خوب میدونم که اگه وقت هم داشته باشم اونقدرمغروروکله شقم که هیچ وقت ازشون عذرخواهی نمیکنم.زندگیها خیلی کوتاه شده ورفتنهاخیلی سریع و... بگذریم.

خطاب به خودم وهرکسی که مثل من بعضی وقتهاقاطی میکنه:فقط سعی کن آدم باشی همین!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد