پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

اعترافات۳

این ماجرا برمی گرده به تقریبا۱۰سال پیش یعنی زمانی که ارتباط دختروپسریه فاجعه به حساب می آمدبگذریم.قبلش هم بگم که خانواده پدری من تویه شهرمذهبی والبته کوچیک زندگی می کنن که تاقبل ازاینکه دانشگاه آزاداونجاشعبه بزنه هیچ آدم غیرچادری اونجا نمیدیدی والان ۵-۶سال میشه که مردمش ومخصوصا جوونهاش حداقل توپوشش آزادترشدن.من یه دخترعمه ای دارم که دوسال ازمن بزرگتره این دخترعمه مایه شیطونی کرده بودوباشاگرد خصوصی باباش که خونشون توکوچه ی  عمه اینابوددوست شده بودوارتباطشون این بودکه بتونن توکوچه ازکنارهم ردبشن ونگاهی وسلامی وکلافقط درحدصحبت تلفنی بود.البته ۲-۳ساعتی مکالماتشون طول می کششششششششششششید!حالامن چرا می خوام اعتراف کنم؟بابام شهرشون کارداشت منم سریش شدم که می خوام باهات بیام وخلاصه منم عازم شدم.بابام رفت دنبال کارش منم پریدم رفتم خونه ی عمه ی مذکورتادررکاب دخترعمه جان باشم.اونم پیشنهاددادزنگ بزنه به آقای دوست پسر تامنم باهاشون آشنابشم حالامن یه دختربچه ۱۳ساله دخترعمم۱۵ساله واون یارو۱۷ساله وکاملا میشه حدس زداین مکالمه تلفنی تاچه حدمسخره است .

این آقای محترم می خواست یه کاست سیاوش قمیشی ویه نامه پرسوزوگدازبده به این دخترعمه ماحالاهیچکس نمی دونست این بنده خداچه جوری بایداین چیزاروبه دست مابرسونه چون قبلا این آقایاخانم محترم برادرهای کوچکترشونوبایه چیزی خرمیکردن واون وروجکهااین وظیفه خطیرروبه عهده داشتن.القصه اون روزازوروجک مروجک خبری نبودودخترعمه هم اصرارداشت تامن اونجاهم این اتفاق بیفته.خلاصه یه پیشنهاداین میدادیه پیشنهاداون تااینکه من گفتم خوب بدین کبوترنامه بربیاره حالایکی نیست بگه تواگه حرف نزنی میگن لالی؟؟؟اونم نه برداشت نه گذاشت گفت خوب توبشوکبوتر!حالامنومیگی!دخترعمه هم گفت آره کاری نداره پاشوتاکسی نیست برووخلاصه ازاون اصرارازمن انکارتااینکه من مغلوب شدم وازاونجایی که خونه ی یکی دیگه ازعمه ها ومغازه ی پدربزرگم درست سرکوچه بوداول رفتیم بالاپشت بوم تامنطقه رورصدکینم بعدش که مطمئن شدیم کسی نیست من باپاهایی لرزان  به طرف محل قرارروانه شدم به دم درکه رسیدم می خواستم برگردم ولی برنگشتم ورفتم وبسته ی کذایی روگرفتم وباافتخاربرگشتم ووقتی دخترعمم پرسیدبه نظرت تیپ وقیافش خوب بودمن واقعا نمی دونستم چون ازترسم اصلا به صورت طرف نگاه هم نکرده بودم!حالا که فکرمیکنم به اون روزا میبینم چه سرنترسی داشتم والیته به تعبیری کله خربودم چون اگه کسی من روبایه پسرتویه خرابه پشت خونشون میدید چی خیال میکرد!؟

واین موضوع الان واسه من یه خاطره است وهمینطوریه اعتراف چون به جز۲-۳نفرهیچکس ازاین موضوع خبرنداره. 

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:41 http://ذشذشنبئ.ذمخلبش.زخئ

بهت نگفته بودم که دنیا پر فریبه

رنگ چشای آبیت همیشه بی رغبیه

بهت نگفته بودم که عشق ما معماست

حل معمای ما بدست یک آشناست

بهت نگفته بودم ستاره ها با ماه اند

گلای سرخ باغچه همیشه بی گناه اند

بهت نگفته بودم کوچه دل بن بسته

علامت رو قلبم یه خطی شکسته

بهت نگفته بودم آسمونت ابری

دیدن ماه و خورشید یه رویای سختی

مرسی آقابابک ازشعرقشنگت
موفق باشی

2نفر چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:42 http://margkhamushi.blogfa.com

( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ من آپم و.منتظرحضور پر مهر و گرمتون ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) ¸.•'´) ¸.•'´)
¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
زیر 10 تا نظر قبول نیستاااااا......

سلا م۲نفر
آمدم ولی نظرنذاشتم ببخش وقت نشد.
درهرصورت خوشحالم ازآشناییت.

محمود چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:00 http://mshblog.orq.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ تازه تاسیس مفید و جالبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی به وبلاگ ما یه سری بزن.
میتونم برای افزایش آمارت مفید باشم.
ممنون میشم نظر بدیُ ولی اگه نظر ندی بد جوری حالم گرفته میشه.
تا بعد bye

سلام
اگه تونستم حتما خدمت می رسم
موفق باشی.

آست پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:36 http://rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

واقعآ چه اعتراف تکان دهنده ای ! مو به تنم سیخ شد نسیم جان !

عزیزم وقتی ازین خبر های هیجان انگیز میخوای بدی بگو من قرصای ضد هیجانم و بخورم و بیام مطلب بخونم آخه ه ه ه ه ه ه

ولی خداییش راس میگی اولین باری که من با یه دختر حرف زدم به عنوان دوست دختر کم مونده . . . . شرمنده دیگه

ایام بکام

سلام آست ازاین هیجان انگیزترهم هست کجاشودیدی!؟
درضمن دشمنت شرمنده ایام شماهم ویکتوریابکام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد