پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

اندراحوالات آدم بیکار

فکرکن ساعت 5صبح خوابیدی وداری یه خواب خوشگل میبینی بعدموبایلت که گذاشتی بالاسرت که صبح خواب نمونی شروع میکنه به زنگ زدن اونم نه زنگ آلارم بلکه incoming call.منم مثل آدمهای جن زده ازخواب ،فشنگی پریدم :

من:الوبفرمایید

یه بیکار:سلام

من:سلام بفرمائید

یه احمق:خوبی؟

من:مرسی.شما؟

همون که خودش گفت:یه مزاحم تلفنی!

من:..........

یه موجودمسخره:شماچقدراول صبحی صداتون خوبه!

من:!!!!!!!!!

تق!

یک دقیقه بعد

من:بله

اون:شما...

من:تق/سایلنت/فحش/خاموش/لالا

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

ای ول، عجب عکس العملی

بیا اونورا

سلا یاسرخان
آخه خواب اون موقع خیلی حال میده نه ببخشیدخیلی لذت بخشه
شادباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد