پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

change

چندوقته درست یادم نمیادازکی به فکرتغییروتحول توی زندگیم افتادم.آمدنم به اینجاهم یکی ازنشونه هاشه؛واسه چندتاشرکت رزومه فرستادم،دوباره سراغ کتابهای زبانم رفتم البته فقط فعلا چیدمشون روهم دیگه ،واسه دوستای قدیمیم که خیلی وقته ندیدم وحرف نزدم باهاشون اس ام اس عشقولانه فرستادم.مدل لباس پوشیدنم رو(البته توی خونه)دارم عوض میکنم نه اینکه قبلا زیرشلواری می پوشیدم الان می نی ژوپ(درست نوشتم آیا؟)نه ولی...عوض کردم دیگه! یه حالی هم می خوام به موهام بدم وکلی تغییرات دیگه که گفتن نداره وهمه ی اینها به خاطراینه که به این نتیجه رسیدم:مگه من چندسال قراره زنده باشم وزندگی کنم؟مگه من چقدرفرصت واسه ی کارایی که نکردم ولی دوست داشتم حداقل یه بارتوی زندگیم انجام بدم دارم؟نمی خوام تلخ بشم وفضاروسم پاشی کنم نمی خوام بگم من آدم آینده نگری هستم ویااینکه آدم ترسو ومفلوکی هستم که نشستم تافرشته ی مرگ بیادمنوباخودش ببره ددر!این یه واقعیته که من بهش مومن هستم وهرروزکه میگذره ایمانم بهش قویترمیشه چون دارم اونولمس میکنم.

"مرگ اززندگی پرسیدچرامن تلخم توشیرین؟زندگی گفت چون من دروغم توواقعیت " 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرنوش چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:27 http://tameshki.blogsky.com

سلام !!
تو هم مثه من تازه شروع کردی ؟
ثبلا؛ هم بلاگ داشتی یا تازه اومدی اینجا ؟
با من دوست میشی ؟؟؟؟؟؟

سلام تقریبا آره تازه شروع کردم ازآشناییت خوشحالم مهرنوش جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد