پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

پازلی به نام زندگی

سعی کن فقط زندگی کنی به خاطرآوردن سهم پیرهاست.

دبی دبی!

اولین پست تواولین روززمستون،چه رمانتیک!!

دیشب مهمون داشتیم عمه وعمه وعمو!حسابی خوردیم ولی نمی دونم چراامسال مثل همیشه نبود.هرچی بودگذشت حالامعلوم نیست کی سال دیگه بتونه این شب روببینه!

شرکتمون اعلام کرده چون نمی شه بیشتراز9روزمرخصی به سال بعدمنتقل کردبایدتاآخربهمن ماه ازمرخصی هاتون استفاده کنید.منم فکرکنم حدود15روزمرخصی طلب دارم بنابراین طی مهمونی دیشب باعمه خانم قرارومداردبی روگذاشتیم البته تاحالا2000باراین قرارمنعقدوبه همان دفعه هم لغوشده!!ولی خدایی این دفعه خیلی دوست دارم برم مخصوصاکه یه سری عکس ازپارک آبی دیدم. خیلی هامیگن جای خوبی نیست وفلان وبهمانه ولی به نظرمن همه چیزبه خودآدم وشخصیتش بستگی داره من اگه اهل چیزی باشم چه توایران چه مریخ چه دبی کارم رومیتونم راه بندازم!خیلی هاازمرزایران که ردمیشن فکرمیکنن واردیه کره دیگه شدن 180درجه عوض میشن.بعضی هاهم نه مثل همیشه هستن با همون لباس وهمون مدل رفتارکه نوع دوم بین ایرانی های عزیزخیلی کم اتفاق میافته!به هرحال امیدوارم درست بشه ازطرف من که okهست حالامونده ازاون طرف یعنی عمه وشوهرش.پس بیا بریم دبی دبی..

پی نوشتک:امروزبه مناسبت اولین روززمستون من شالی روکه توسط سه نسل یعنی من ،مامانم ومادربزرگم بافته شده بودروافتتاح کردم.عکسش روشب میگیرم ومیذارم اینجا.

در انتهای هر سفر
 در آیینه
 دار و ندار خویش را مرور می کنم
این خاک تیره این زمین
 پاپوش پای خسته ام
 این سقف کوتاه آسمان
 سرپوش چشم بسته ام
 اما خدای دل
 در آخرین سفر
 در آیینه به جز دو بیکرانه کران
به جز زمین و آسمان
چیزی نمانده است
گم گشته ام ‚ کجا
ندیده ای مرا ؟

                                                                                حسین پناهی

بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

نظرات 7 + ارسال نظر
اجادسا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:04 http://ajadesa.blogsky.com

سلام مرسی که اومدی منم سردم شد ممنون از آپ قشنگت به منم سر بزن منم آپ جدید دارم واسه من روز اول زمسنون خیلی خوب بود خبر خوبی شنیدم امیدوارم واسه همه خوب باشه واسه همه........

منم امیدوارم باوجودهوای سرددل همه گرم بمونه.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:11 http://harjmarj.blogsky.com

امیدوارم همه چیز همان طوری که شما دوست دارید و البته صلاحه پیش بره ... اگر رفتید دبی سوغاتی یادتون نره :)))

منم امیدوارم هرچی خیره همون باشه .چششششم!

حامی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:51 http://sookoot.blogsky.com

امیدوارم که بهت خوش بگذره
کاش منم می تونستم برم یه مسافرت دلم تنگ یه مسافرت حسابیه
خوش به حالت
موفق باشی دوستم

حالارفتن منم درحدحرفه !ولی منم واقعادلم می خوادبرم.

امیر یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:24 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

حتمامیام.
موفق باشی.

اسنا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 http://www.oburmamnue.blogfa.com

وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونان که بایدند
نه باید ها…

مثل همیشه آخر حرفم
و حرف آخرم را
با بغض می خورم
عمری است
لبخند های لاغر خود را
در دل ذخیره می کنم:
باشد برای روز مبادا!
اما
در صفحه‌های تقویم
روزی به نام روز مبادا نیست
آن روز هر چه باشد
روزی شبیه دیروز
روزی شبیه فردا
روزی درست مثل همین روزهای ماست
اما کسی چه می‌داند؟
شاید
امروز نیز روز مبادا باشد!


یلدای خیلی از ما مثل هر سال نبود.....

شب های دیگرت زیباتر از یلدا

شعرخوشگلی بود.شب وروزهای توهم زیباترومهربون ترازهمیشه باشه.

ava دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:48 http://http:/avayemohajer.persianblog.ir

باهات موافقم.برو پارک آبیش به تعریفاش می ارزه.شال نو مبارک!

فعلاکه عمه خانم جازدن!مرسی عزیزم.

علی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:54

سلام نسیم جان
سلام

خوبی؟
خوش می گذره؟

ممنون که امدی پیشم
ممنون از لطفت

حالا که دلت می خواهد
امیدوارم بری این سفرو
سوغاتی یادت نره
:)))

به من سر بزن
منم حتما بازم میام پیشت


لبخند راز زیبای است
همیشه لبخند بزن



سلامت باشی و شاد

سلام شماخوبی؟
خواهش میکنم.من آدرست روفراموش کردم اگه دوباره لطف کردی اومدی حتمابرام نشونیتوبذار.
شادباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد